zondag 16 maart 2014

Lang geleden

Het is al weer een maand geleden dat ik hier wat gepost heb
Een drukke maar gezellige maand vol met verrassingen en leuke uitjes
Maar ook zes avonden per week werken en andere verplichtingen
Er was weinig tijd voor creatiefitijd maar ik heb wel wat leuke dingen gedaan/ meegemaakt 
Met mijn kleinzoon ging ik naar http://www.dirkscheele.nl/ hij is vier en een grote fan dus dat was feest
Mijn dochter was jarig en een dag later verloofd dus dat was ook groot feest
Tel daar bij op het fantastische lente weer de laatste tijd.......plus een mooie nieuwe keukenvloer 

                                      


Zo vliegt een maand om

Toch als ik er over nadenk heb ik ook nog wel wat voor mijzelf gedaan

Ikik ben naar Het Haakwinkeltje in Ambt Delden geweest
En voor een Noorse trui Apalca wol gehaald
En mee begonnen natuurlijk
Met een restje sokkenwol een knuffel gebreid

Voor het eerst (en de laatste keer) met fabel sokkenwol aan een paar sokken begonnen en uitgehaald 


En weer opnieuw begonnen
Het kleurverloop is helemaal verkeerd
Het blijkt dat een bol van binnen uit en de andere bol van buiten af gebreid moeten worden en dan lijken de sokken een beetje op elkaar
Ook moet ik een maat kleinere naald gebruiken dan ik gewend ben
Maar nu ben ik wel tevreden 

En heb ik ook nog een tas gehaakt
Morgen ben ik vrij dan maak ik de voering en de afwerking 
De volgende keer laat ik het eind resultaat zien
Ik denk dat we dan weer op Ameland zijn
Nog een week werken en dan..........genieten....heerlijk Rust en Ruimte en tijd voor ons zelf

1 opmerking:

Ineke zei

Er is soms zoveel te doen, dat je niet aan het bloggen toe komt of er zijn andere prioriteiten. Gelukkig volg ik je blog, zodat ik toch een melding krijg als je iets post. Gezellige dingen heb je mee gemaakt en gedaan.

Liefs, Ineke