zaterdag 22 maart 2014

Vakantie(werk)


Eindelijk na zeven weken en vaak zes avonden per week werken ben ik weer vrij
Vandaag doe ik de laatste was, haal ik de laatste boodschapjes, pak de tassen in en zoek ik mijn laatste spulletjes bij elkaar 
En dan .....
Bijna vijf weken zon, zee en rust op ons mooie eiland
Ik ben er aan toe

De streepjes zijn al ingepakt en de randjes zijn helemaal niet uitgepakt 
Dus ik heb veel in te halen

Mijn trui gaat mee, stel je voor dat het nog koud wordt
Ik kan nu aan de mouwen beginnen en dan de pas
Als het moet kan ik hem over een week klaar hebben maar......als hij maar voor volgend winter klaar is is het goed

Hier ga ik in de auto mee verder
De hielen zijn al gedaan dus ik kan gewoon doorbreien tot de boord
Het is ideaal voor onderweg

En voor de volgende keer.....
Om niet altijd met allemaal losse tasjes te slepen
Wordt dit mijn breitas (mijn haakwerk mag er ook in)
De "Sastas" is een grote hit op Facebook en dit is mijn uitvoering 
Het hartjes patroon heb ik van Haar geleend
Mijn andere tas is al in gebruik 
Ideaal voor kleine boodschapjes en hij gaat dus ook zeker mee

Maar mijn bom Aan de Kust heeft al een grote achterstand
En zelfs wat verstelwerk moet mee

Gelukkig hebben we een grote auto

Geen opmerkingen: