donderdag 24 april 2014

Alweer een maand voorbij

Wat vliegt de tijd altijd als we hier zijn
Ik heb het al vaker gezegd maar ik blijf me er over verwonderen
Dit keer zijn we bijna vijf weken op Ameland geweest
Toen we aankwamen 24 maart was er nog weinig groen maar dat veranderde snel 6 april kwam er een ree uit onze tuin snoepen van de verse rozenblaadjes en stonden de narcissen uitbundig te bloeien tussen het mos en dorre gras
En nu zijn de narcissen uitgebloeid het gras groen de mos verwijdert en de rozen zijn al grote groene struiken die al hier en daar een knop hebben

We hebben verschillende keren buiten gezeten en heerlijk gefietst

Maar we hebben ook veel gedaan
De slaapkamers geschilderd en de gordijnen vervangen 
Twee pallethouten keuken planken gemaakt
Andere vloerbedekking en nieuwe gordijnen voor de keuken

Ik heb sokken gebreid en mijn Noorse trui

Ben verder gegaan met de bom Aan de Kust en twee eigen strand quiltjes gemaakt ook heb ik een tas gehaakt en wat verstelwerk gedaan
En tussen door heerlijk ontspannen en genieten van elkaar, Ameland, de natuur en de heerlijke rust hier

Maar aan alles komt een eind
Morgen gaan we weer naar huis
En vanaf zaterdag weer volop werken
Ik heb er zin in

Geen opmerkingen: