maandag 23 juni 2014

Rozen kweken

We zitten hier zomers volop in de rozen mooie rose en witte bottelrozen waar ik ook rozebotteljam van maak
Maar we wilde ook graag duinroosjes en daar kun je niet zo makkelijk aankomen
Uitgraven is geen optie dus moest ik wat anders verzinnen

Een tijdje terug had ik hier al eens van gehoord
En het leek mij wel leuk om te proberen
Dus vanmiddag heb ik wat takjes van de duinrozen geplukt die je overal op het eiland kunt vinden
http://www.pinterest.com/pin/279223245619980657/
De takjes heb ik kaal gemaakt en in een aardappel gestoken
En dit in de tuin geplant naast ons terras
Wie weet lukt het

Vorige week was het weer wat minder wel regelmatig zon en een fijne temperatuur maar veel wind
Daarom heb ik minder gefietst dan ik zou willen
En op het strand zijn we ook niet geweest
Maar de wind is gaan liggen en Nederland hoeft zondag pas weer te voetballen.........
Vanmiddag hebben we gefietst en ik hoop snel weer naar het strand te kunnen want we moeten al
weer bijna naar huis

Mijn plaid van sokkenwol is klaar
Gisteravond heb ik de laatste blokken aan elkaar gezet
Hij ligt nu hier op de bank maar hij is voor thuis
Misschien maak ik hem groter als ik nog aan de wol kan komen maar als dat niet lukt vind ik hem zo ook mooi

Voorlopig ben ik even uitgehaakt en ga ik weer breien

Geen opmerkingen: