dinsdag 9 december 2014

Donkere dagen voor de kerst

We zijn al weer een week terug op Ameland en heel productief geweest
Mijn man heeft voor het eerst zelf loodgieters werk gedaan en ik heb me beziggehouden met kerstdecoraties 
Gelukkig is onze schoonzoon een loodgieter en wilde hij wel een lesje verzorgen

Thuis moest ook nog een kraan aangesloten worden en daar heeft hij een workshop van gemaakt
Op MP had ik een mooie wasbak gevonden en hout voor de tafel was er ook nog
Dus we waren er klaar voor
De tegels hebben we geschilderd met krijtverf van Annie Sloan en met wax waterafstotend gemaakt
De tafel met balken van oude pallets en een restant aanrechtblad 
En een kraan van de bouwmarkt 
Maar verder ben ik erg trots op mijn man
Als we weer komen doen we de volgende kamer

Ondertussen heb ik de kamer verder in kerstsfeer gebracht
Wat takken uit de tuin en touw voor de boomEen streng lampjes en versiering 
Onze kerstboom hangt voor het raam en met een paar bossen eucalyptus heb ik kransen gemaakt
 Het ruikt heerlijk
Verder ben ik allen maar aan het breien, een lekkere deken voor op de bank
En ook wil ik nog door met de Christmas Squares van Quiltmania 
Maak er straks weer een op de quiltkring, foto's komen nog
Maar nu moet ik mijn spullen pakken voor vanmiddag 

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Ziet er mooi uit. En gaat het met jou nou ook weer een beetje?!
Lieve groeten, Mieke

Unknown zei

Met mijn gezondheid is nog niets veranderd ik hoop snel te horen wat er moet gebeuren het duurt al zo lang