vrijdag 2 december 2016

Vrijdag foto.

Zelf binnenluiken maken.
Ik ben weer terug op Ameland, met mijn broer gaat het heel goed, hij is van de hartbewaking af.
De Pallet die ik gekregen was ondertussen aan stukken gezaagd en binnen gelegd om te drogen.
En gistermiddag ben ik begonnen met de luiken voor het raam.
Ik weet niet of ik ze nu af krijg, zondag gaan we naar huis maar als ze maar eerst in elkaar zitten en ik kan gaan schilderen.
Tot nu toe ben ik heel blij met het resultaat!

Fijn weekend!

3 opmerkingen:

lien zei

De luiken worden mooi zeg! Ik houd ervan! En super om te horen dat het met je broer zo goed gaat!!

Josephine zei

Zo fijn om te lezen Gea dat het zo voorspoedig gaat
met je broer,
Heerlijk even ontspannen nu, ze worden gaaf je luiken,
het staat heel leuk en houd ook heerlijk de warmte
binnen.

Ben benieuwd hoe je ze gaat schilderen, maar dat zien
we ongetwijfeld binnenkort.

Wens je een fijn weekend toe,

Groetjes,
Josephine

Corrie zei

Het lijkt wel een timmermanswerkplaats. Dat gaat heel sfeervol worden. En gelijk een goede isolatie.