vrijdag 23 september 2016

Vrijdag foto. Klussen in het zonnetje!

Terwijl mijn man bezig is met het beitsen van al het hout voor de buitenmuur, kan ik zelf aan de andere kant van het huis met andere dingen bezig zijn!
Ons aanrecht in de bungalow is niet zo groot dus heb ik gezorgd voor wat extra werkruimte.
Een groot dienblad welke precies over de kookplaat past!
Ideaal om snel een boterham te smeren of zo.
Als ik ga koken zet ik hem aan de kant!

Het is hier nog steeds lekker weer, dus kan ik heerlijk fietsen door de duinen!
Of mijn man helpen met de muur als het beitsen klaar is.
Fijn weekend!

3 opmerkingen:

Marijke zei

Geniaal idee het afneembare werkblad als extra ruimte.
Geniet van het weer super om in het weekend op de fiets te stappen!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Elizabeth zei

Handig zo'n dienblad! In het vorige huis had ik een keramische kookplaat en dan legde ik er een theedoek op. Maar nu met gas gaat dat niet zo gemakkelijk meer.
Ja..., buiten klussen is nog heerlijk om te doen. Je moet het waarnemen hoor!

fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

Corrie zei

Dat is heel handig. En wat staat het mooi bij de rest.
Je hebt er een heel mooie kleur opgesmeerd. Nu lijkt het net verweerd hout.
Vandaag hadden we weer zo'n heerlijke zomerse dag. Jullie zullen ook vast vandaag nog gefietst hebben.